EnduraScape
Welcome to EnduraScape, please register on our forums and have a great time. We advise you to go into the "Donator" forum, It's only 5 bucks for a donator status and a mystery box to win custom items!


A RuneScape Private Server
 
PortalHomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 VPS (Server up)

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Meh Son
Frequent Poster


Posts : 347
Join date : 2009-08-09
Age : 30
Location : Miami, Florida-305

PostSubject: Re: VPS (Server up)   Wed Aug 12, 2009 2:02 am

Oh yes, i could see how you could see that, since in most server's whips r trash compared to what on in rs can do, so i guess g maul is super overpowered in this case. Agreed.
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: VPS (Server up)   Wed Aug 12, 2009 2:22 am

Hell, i'd be willing to go on rs, and take pics of the stat bonuses and buy every weapon thats worth using ingame that EnduraScape has too so we can have the correct stat bonuses, so no one can complain "I lost all my stuff in the wildy, this guy glitched!" because the weapons are overpowered.

I could use my brothers account on rs to buy em, xd he's got enough cash for a lifetime and a shit load more.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: VPS (Server up)   Wed Aug 12, 2009 4:36 am

Michael wrote:
Lol, lets hope so. I just wish someone would make a custom Dds for once, instead of just whips phats and stuff like that, A Custom Dds would own.

Thats a brilliant idea!!! I've never thought of it before but seriously, Awesome idea. Someone could make like a Bandos dagger that has the same spec as dds but maybe more powerfull
Back to top Go down
Peace
Donator
Donator
avatar

Posts : 170
Join date : 2009-08-11
Location : Stalka

PostSubject: Re: VPS (Server up)   Wed Aug 12, 2009 6:05 pm

Ima be first to be da beast.
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: VPS (Server up)   Wed Aug 12, 2009 6:56 pm

Lol youl have to beat me to it Wink i plan on Pking littualy straight away lol
Back to top Go down
Bryce
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 25
Join date : 2009-08-13
Age : 26
Location : canada

PostSubject: Re: VPS (Server up)   Thu Aug 13, 2009 3:14 pm

Best server out there by far Daniel, love the new Armour and Weapons its gonna be sick, can't wait till tomorrow when we get to play. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Axel iz back
Active Poster
avatar

Posts : 122
Join date : 2009-08-09
Age : 24
Location : Swedaaan

PostSubject: Re: VPS (Server up)   Thu Aug 13, 2009 7:17 pm

OMFG I AM "So fucking excited"
Back to top Go down
View user profile
Strty
Noob Poster.


Posts : 36
Join date : 2009-08-11
Age : 24
Location : canada,ont

PostSubject: Re: VPS (Server up)   Thu Aug 13, 2009 7:17 pm

this is gonna be awsome:)
Back to top Go down
View user profile
0bby MAD7
Active Poster
avatar

Posts : 175
Join date : 2009-08-11
Age : 22
Location : U S of A

PostSubject: Re: VPS (Server up)   Fri Aug 14, 2009 3:32 pm

Cant w8 only a Few more Days im gonna be so stoked about this server. hopefully it stays up. =D
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: VPS (Server up)   Fri Aug 14, 2009 4:04 pm

Should be up tomoz with a bit of luck =)
Back to top Go down
0bby MAD7
Active Poster
avatar

Posts : 175
Join date : 2009-08-11
Age : 22
Location : U S of A

PostSubject: Re: VPS (Server up)   Fri Aug 14, 2009 8:50 pm

Good i need somethin 2 work at
Back to top Go down
View user profile
xShroomTripx
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 111
Join date : 2009-08-15
Age : 24
Location : Winnipeg,Manitoba

PostSubject: Re: VPS (Server up)   Sat Aug 15, 2009 12:50 am

Z0mg Endurascape Ftw! Haha Jk I Ant No L33t Nerd, But This Is Gonna Be Fucking Dope =].
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: VPS (Server up)   Sat Aug 15, 2009 1:50 am

Well, it's been like 4-5days, so we can expect it to be up any day now.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: VPS (Server up)   

Back to top Go down
 
VPS (Server up)
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» No server response
» New online chess server, www.easychess.com
» Chess-Tournament-Results-Server
» FICS - Free Internet Chess Server
» No server response

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
EnduraScape :: Updates & Guidelines :: News & Announcements-
Jump to: